lördags

jag tycker om lördagarna
och en av andledningararna kan vara för att jag får sova ut
annars får jag ju gå upp kl halv 8 i bland halv 9 ok va klaggar jag för i gentligen men det är skönt att vakna av
sig själv i bland, robban yucker om lördagarna då för att han får mrgon myssa med amanda
jag gör det på veckorna å det är så himla mysigt
i går kväl låg jag och robban uppe till halv 3 tror jag
vi låg och pratade och såg johan falk
så himla bra va de båda två
klockan va så sent när första filmen tog slut så det blev inte att vi såg den andra fören i dag
den va sorglig det tycke jag

ac har varit här hn har nyss gott för att möta upp anna på dansen
anna är hennes kompis hon är så hmla snäll
amanda och ac har bussat och leckt medans jag gjorde tortelini med heta jumboo räkor
jag hittade på reseptet själv (det blir best då) å det blev grymt gott
i dag har det inte alls varit ngot finnt väder så vi har varit hemma hella dagen
vi hade planer på att gå på stan men jag tyckte inte att vi skulle dra ner amanda på stan när deet stog spö i baken  n så får det bli en hemma dag å det tycker jag är så skönt så

robban va utt och handlade lite granna
inför midagen

och nu är det klart jag och ac ska gå på LARS WINNERBÄK
PÅ STORTHALLEN DEN 6 DEC KL 20 oo




längtar sååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0