lördag

hej hej i dag är det lördag och vi har nyss kommit hem i från stan va en sväng
och som vanligt kommer jag hem med en lista med olika skaker jag vill ha
hihihi
det aldra nyaste jag hittade och vill ha är en björfitta


den jag såg i dag kostade 699kr
och fans på naturkompaniet

vi va ochså inte till farmor på fanny och prova lite klädder
jag rukar inte tycka om prov rum alls
det vet alla som tjejer mig
grazie hade sät ut ett så himla snygt linne och det faans bara ett kvar
i stolek xs jag tenstade linnet ååå vet ni va jag kunde ha det
gud va jag blev glad ja då är man tillbaka i stolek s i gen å jag ska rensa bort alla klädder som är i
den deprimerande stolek M uha för att inte va smal när man alltid har varit det
gud så sköt att man har kommit tillbacka kram kram
nä nu ska jag göra en lusikater med ac när hon kommer 
sedan blir det feskfile med dinkel sallad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0