lördag kväll

hej hej
i dag mås det super bra här hemma
kag fick en sön sovmorgon i dag å de va skönt men efter som man då låg lite för länge,,,
blev dagen kortare hihihi
jag och robban va på stan i dag med amanda och nalle
då gick vi in på pälbolaget på torget och jag kom att tencka på paola nere i stockholm
föra gången on va här i sommras va vi på darkborgen och hon tyckte om de så mycket att hon fortfarand pratar om det, men dena gång hon kommer om vi hinner då det är jul när hon kommer och de kan vara lite hjäktigt
men om så ska jag och paola gå ditt å göra våra EGNA smycken hon tycker om att pysla och det gör jag med
drakborgen i all ära men för oss tjejer att göra egna örhängen halsbad och armband är ju en tjej på 3års dröm
i morgon blir det att ta fram vinter jackan
ööööööööö nä jag vet jag har inte tagit fram den en okej ja vet att jag ligger efter i vinter garderoben
kaan kanske vara för att jag inte vill ha så himla mycket snö i år
heller att våra grannar inte har lämnat i gen nyckelen till förådets yterdör
störande som fan ,,,, men jag tycker de är så trevilga
så det är okej

i morgon ska jag ringa runt och höra hur många det blir nästa hälg på söndag
det är lika bra att göra det i förväg för i veckan har man inte tid över för så mycket annat en de vi redan har planerat men jag tycker om att ha många bollar i fuften

puss puss go natt

en del av min älskade älskade familj
deta är lycka för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0