i kväll är det desperet

tidsdagar kl 21 oo är en helig stund för mig
det enda som får störa då är om jag jobbar heller min lilla amanda skulle villja något (men hon sover för det mesta vid den tiden)
jag tillhöre den skalan som har följt den sergen sedan den startade
men jag förjer ochså annra avenyn på svt kl 21oo även de men de är ike ett problev man har ju vebb tv
så de är lungt
ser det senare i kväll

i morgon fortsätter städandet här hemma inför helgen
men det är är såååå skönt att man är klar med tvätten

i dag har sten min svärfar varit här han tog med sig nalle och amanda och gick ut medan jag och robban
städa och gjode finnt här hemma
sedan mte vi upp de och fick och handlade

min kärlek har börjat blogga han med det är så roligt han har gjort hella
www.plajjan.se själv är grymt stålt över han
kommer därför ganska snart sluta blogga på blogg.se
och gå över till min sambos blogg sida

kram kram
hörs i morgon nu ska jag myssa ner mig i soffan
en stund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0