hella famijen va på bista citty i dag

hej hej i dag har vi alla 3 varit på birsta city tillsammans
jag och amanda handlade en farsdags prisent
jag älskar att handla jenomtenckta prisenter och därför blve jag ekstra glad när jag fick se de
jag hade hittat
,,,, hihi nu bir ni nyfiken va men jag säger inge mer
meren att
det är den lilla tancken bakom det som räknas
i allafall för mig !!!

apropåprisenter
MIN STOREBROR BLIR 30 ÅR DEN 19DE NOVEBER
JAG HAR INGEN ANING VAD VI SKA GE BORT
MEREN ATT VI VILL ATT DET SKA VARA NÅGOT MAN KOMMER I HÅG
HAR DU NÅGRA FÖRSTAG ??!!


VET NI VAD JAG HAR FOTT EN NY MOBIL
AV MIN ÄLSKLING
BLEV SÅ HILMLA GLAD JAG VISTE INGENTING JAG FICK BARA EN MOBIL
OCH ETT HELBOPP KONTANT KORT
ÄLSKAR DIG ROBERT
(har inga kontakter kvar alls så mina vänner skriv gärna det i komentarer heller på fecen)


NU KAN DET JU VARA SÅ ATT DET ÄR EN PRISSENT I FÖRSKOT
JAG BLIR NÄMLIGEN 25 DEN 2O DE NOVERBER


amanda ligger och sover
när jag skulle sov nerhenne
så somnade jag med
hehehe
sist jag gjorde det var när jag amade amanda
och det gjorde jag enda tils hon va 6 månder
och de va ju ett tag sean =)
men jag saknar det faktx att amma
jag lskade det
jg kom i håg att när vi tog beslutet att jag skulle sluta amma
att jag tjende "jaha nu behöver hon inte mig länger"
jag kunde bara börja gråta av sorg för det tjenes som att jag hade förlorat något
nuuuhha det va riktigt hemskt

men så är det väl i bland när man inte riktigt vill inse att barna blir stora

kram kram nu ska jag se på oskyldigt dömd
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0