har hamnat i en gråson

lugne det är inte så faligt som det låter heehe
i dag när jag handlade kläder till mig själv kom jag på när jag skulle hänga in dem i min garderob
att jag har ganska mycket klädder i grått
vist det är snyggt det går till allt och ar en pasande färg

men man vill inte bara har basen i svart och gråt i alla fall inte jag

jag har altid älskat kläder och mode
har alltid handlat efter plånboken
men nu när man har en liten är det ganska lätt att man glömmer sig själv och
täncker att "nää de där bycksorna behöver jag inteheller nä den tröjan va inte så snygg i alla fall"
fasten du har gott och kolla på den sen den kom in som nyhet i butiken
och jag sa jag handlar efter plånboken menar jag att jag handlar inte en t tröja för 200 kr
bara för att den är av ett vist märke
ja menar vist hade jag velat ha den men låt oss vara ärliga
det geller att preotera hur man handlar
och spesjält vad

jag önskar att jag kunde köpa ett snygt eva atling armband men det kommer inte hända
heller en snygg fjälräven jacka men inte det heller kommer hända

jag menar man behöver inte alltid handla dyrt för att få snygga kläder
(ok i bland behöver man kanske det men inte alltid)
jag älskar att handla på rea när jag ska handla något till mig själv

men jag älskar ochså min märkes kläning i garderoben (tiger)

som jag förövrigt fick av min älskling robbert 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0