grymt bra hälg

tja i lördags åkte jag och robban till ö sundepå jul fest med robbans jobb
robbans arbetskompis åkte med oss erik heter han skit roligt och trevlig kille
vi kom fram till hotelet med bil kl 12 oo
vi gjorde i årdning oss, bussen kom och hämta oss
och vi åkte till ett så himla vaket hus
det hur mycket snö som hälst
och så vakert och gott
det fans så himla mycket
mat allt fans från ren hjärta (så himla gott)
kalla nasse tassar som ja ej smakade
pateer pudingar
allt allt
till maten va det öl och snaps
den som ville fick även vin så set blev ett vitt glass vin för mig
jag och robban år så mycket gott att vi årkade inte äta av de varma rätterna
hihihi vi åkte ditt kl 13 oo
i en dubbel bekare
det fans en fin liten butik med hand smyda saker i trä i huset så jag och robban gick efter midagen en svän och tittade
jag hittade en så himla fin jul klapp till amanda som hon kommer vara själv med att ha
så himla roligt att hitta något amanda kommer var ensam att ha
efter lite handling va det dax för efterätt
risallamallta åååååå va gott det va
och mer drinkar ja de va gott med me
vi gick runt och pratade och drak
hihi
kl 22oo ko bussen och hämta oss det va en resa hem till stan som väntade oss nu lite rund under föterna hade vi en resa på 1 timme i bussen men i bussen serverade de öl så de va inte många som mistyckte
jag robban robbans arbetskamerat erik bodde ochså på hotell
jag hade gott med hököakat hella kvällen något jag inte är van vid så innan det va krogen så gick vi och byte mina skor
alla de andra gick på puben
(de flesta bor ju där uppe så de va bara jag robban erik och två andra som kom i från sundsvall)
vi gick till puben vi med  där draks det och de va så himla mysigt
efter ett tag va det ett geng som gick till et stäle som heter g3 ett stårt ställe med 4 dansgolv
skit finnt

och de va nog tur att de va så många dansgolv för mitt första inntryck va väl så där
vi va på väg i då jag ser
"nallepuh" "chrek" och "pokahontas"
son står på dans golvet och dansar till
"drömmhus"
"vill ha dig i mörket hon mig"
auqa det gamla 80 tals bandet m,m

jag tjände mig så gamal men de va så roligt
jag och robban gick till hotelet vid 12 tiden
jag ville inte vara för dåligt när vi skulle komma till amanda
på söndag


söndag jag har på kvällen stält klockan halv 8
hihi lite väl tidigt men jag va helt ine på en god frukost
så de bliv en duch och hotelfrukost

roban väkte erik och han gick och år frukort
sedan bar det va hem men först n snab stopp
i jämtli där hittade jag ett par så fimma halk sockar till amanda
en söt jul kula (JAG OCH ROBBAN KÖPER EN NY JUL KULA TILL AMANDA VARGE ÅR FÖR HENNE ATT HÄNGA UPP)
och en julkaländer som man lägger små finna paker i en för vage dag

sedan va det  dax att åka hem åååå så jag längtade till amanda
det tjendes som ju närmare s vall vi kom åkte bilen saktare och saktare
amanda blev glad när vi kom
allt hade gott så bra ,,,
hon hade varit så snäll men det vet vi ju att hon är så hihihi
nä skemto sido det är skönt att veta att det gick bra de va ju första gången hon sov utan oss
amanda är 14 månader
tycker de är en bra ålder för första gången att sova utan oss hos farmor farfar

men jag hade såååååååå himmmla rollliiit

det är inte alla dagar man festar med nalle puh chrek och indian tjejen pockahontas hihihi

jag älskar dig robbert
tack för att du finns





nu ska jag och amanda på kryddan och leka med barnen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0