god morgon

åå va tröt jag är i dag vet inte men kaffet kikar inte in som vanligt
i dag har vi sakt att vi bara ska vara hemma varken jag robban heller vädderet utte tycker något annat
i dag kommer ac det ska bli roligt då det är amandas favorit
hon ka vara med ac medans jag och robban åker och ta sprutan

planer inför hälgen
fredag ska ut och äta med hemke och kos
det kommer bli så bra det va ju så länge sedan man träffade dem
jag pratade med henke i går
angånde mitt nya nr och att han och kos skulle ha det
(före heller efter idol)

lördag har vi inget bokat


söndag är det farsdag
jag och amanda har en överaskning till pappa
medan blir det ätt åka och firra robbans pappa

(ja jag har ju ingen pappa jooo jag har en men han har aldrig varit en del i mitt liv det är något som jag annaser är något som har gjort mig starkare som meniska)
men det har aldrig varit till något besvär för mig
jag tycker om farsdag om inte så kan jag alltid ägna en tanckenstund till han just på den dagen
men det tror jag inte jag kommer göra för jag har sååå himla mycket att göra just den dagen

kram kram
i går va det en spc dag i går det va den 4de
och det betyder att amanda år 1 år och 1 måna
hon fick 4 söta nya skeddar ljusrossa och mörkrossa
med hjärtan på det tyckte jag passade henne så bra hon är ju vårt lilla hjärta

hejsväjs hoppas nifår en bra dag alle sammans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0