god morgon

hej och god dag

i dag vi sovit länge men det får man göra i bland
jag har inte mage att väka lillan när hon sover så sött

amanda har aldrig varit en baby som har varit jobbig
men grin gnäll heller liknande
hon har alltid varit så underbart snäll
nu vet jag ju att alla mamma har snälla baran
och alla mammor har de sötaste barn ni kan täncka er

amanda gick å la sig för natten i vanlig årdning kl 19 3o i går
men kl 22 vaknade hon och inte alls ville sova mera hon fick då en velling flaska till min inte heller då
ville hon sova ,,,inte alls
fasten vi båda gick och la oss somnade hon kl hallv 12
men det va inte det att hon va jobbg för det va hon inte hon va nästan lite roligt
nu när amanda pratar så otroligt mycket ,det är brar synd att ingen förstår va hon säger
men kl halv 12 somnade hon och jag snapt efter
för hur trött jag en är så tycker jag inte alls om att somna före min lilla skrut
nä skulle aldrig göra det
kommer aldrig göra det
hur trött jag en är

i dag blir det kryddan kl 13 3o
märker ju på amanda tt hon längtar så himla mycket
vill inte täncka på att de snart ska stänga för att kanske aldrig öppna mera
så himmla tråkgt
när man läser i dagladet att de har renstat bort och stängt nakstaskolan på ingredning
för att sedan köpa ny inrednig för 3 miljoner svenska kronor
vadå skulle inte komunen spara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0