ganska roligt

heej hej jag har nyss byt nr till helbopp för att det har robban ochså så vi ringer biligare till varandra
i dag laddade jag på den då jag bloggar i från den och det kostar som ett mms
jag laddade det med 100kr och en liten stund senare fick jag ett till sms som det stog att jag hade 2006 kr att ringa för men jag hade ju bara laddat med ett 100 kr
jag ringer robban och frågar om han ochså laddat på min tel men ike
han sa att det kanske kan vara min svärfar som har laddt på så jag tenckte inte så mycket på det

men nu fick jag ett somstigt sms av en okend persson
först frågar han min villket nr jag har
jag svara att det är det nu skriver till typ
sedan frågar han min om jag någon gång i dag har fott 100kr inlaggt på mitt tel kort i mobilen
och jag som är äligast i stan svara ja det har jag ju
först laddade jag själv med hundra kronor sedan kom ju utiligare 1oo kr
så nu har jag 2006 kr på telen
då visade de sig vara så han den har meniskan hade mitt nr före och hade låtit det villa ett tag och efter ett vist länge tag så återkalar de tillbacka nr och därför laddade den här meniskan min mobil med hopp om att det va hans

men va konstigt va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0