fredag

hej hej i dag är det fredag och så himla skönt
vi har pakat en till amanda och mig robban vet vad han ska ha med sig så han säger det går fort och
det vet jag att det gör annat är det för oss tjejer i familjen hihihi

i morse kom sten in amandas farfar och tog både natte och amanda på en prominad
amanda lyser upp när farfar kommer nalle med för den delen

ringde ner till min hårfrisör i dag och besälde tid och hade sån tur att de hade tid i dag kvart över 4
ska bli så skönt att få kort hår i gen ,,,,,,
nu ligger amanda oc sover robban och henke har åkte i väg för att hitta ett par skor till robban och en prisent till oliwer som i dag kl 10 35 på föridagen blev 9 år
hur kommer det säg att tiden går så himla fort
9 år sedan huuua mmmas stora grabb

ac kommer och ska passa amanda meedan jag går och kliper mig sedan är det av till oliver och efter detderäkt till robbans mamma och pappa för att sova där
mysigt va ,,,,,

nu siter jag i soffan och funderar på om det är något jag har glömt att paka
det är det säkert men kommer inte på det nu ,,,,
men såm vamligt kommer det väl när man redan sitter i blien och har åkt några mil

kram kram
och kiki det är klar vi kommer och lusar hos er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0