fredag kväll

idag blir det myss här hemma
idol är ett måste i vår familj
sedan blir det till att se johan falks nya film
de som har särr det säger att det ska vra så bra
men de får bli när amanda panda sover
just nu siter hon i sin säng och leker
och jag i min säng (vår)

jag kom att tencka på en sak i dag heller brukar tencka på det ganska ofta robbert och  jag
"va gjorde vi innan amanda kom till oss"
när jag stälr den frågan får jag som ett stort ! teken
jag kan inte komma på alls hur vårt vil såg ut heller vad vi gjode
jag älsjar mina baran över allt annat på dena jord
och det är nog därför jag inte kan komma på vad vi gjorde
jag och robban  har aldrig varit ett fest par
på så ät som många mina vänner har haft förholande
baserat på

men jag kommer alltid med samma slutsats i varge diskesjon av emnet
hur mycket jag en älskar robbert och och inte heller han skulle jag kunna leva utan
och hur bra vi en har det tillsammans (för vi har det för j,,,,a bra tillsammans)
så kan det inte ha varit lika roligt som när amanda kom till värden


kramar min älskade amanda panda och säter mig i soffan och njuter av min underbara familj
ha en bra start på hälgen

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0