film dag i dag

i dag efter vi har varit och tagit sprutan så ska vi hem och se de nya johan falk filmerna
har båda två jag längar något fruktansvärt
de är de bästa svenska polis sergen vi har gjort sedan beck
när jag skriver vi menar jag svensk produserat
är inte meningen att jag ska ta åt mig äran för något jag inte har gjort

jag längtar så
jag har lovar robban att inte se den före han
då jag gjorde det föra gången sat jag och utan att tencka på att jag gjorde det ,,beträtade jag allt som skulle hända i förväg hihi
så typsikt migggg

så därför faå jag vänta till älsklingen har vaknat och tills efter att vi har gjort alllt som står
på listan "dagens att utföra"
den är inte så lång i dag har städat redan de gör jag varge kväll när amanda sover
det går inte städa med henne vaken
damsugat är det alltid här hemma
disken är klar

det är bara mat lådan till robban
jag älskar att göra en till han varge dag
han har snart jobbat en månad på det nya jobbet och han har ALLTID hemlagad matlåda
aldrig samma mat två dagar i rad
alltid mat som är gjord samma dag
det spelr ingen rol om vi äter ute
en vardag av någon andledning
robban har alltid mat som jag har gjort själv i sin matlåda

deet är jag glad för
han ska alltid ha en färsk fräch
matlåda med sig till jobbet

han får ganska finna kommentarer på vilken mat han har med sig
och de bli man ju glad över
några hade sakt att det va alltid upplagt med en typ resturan tjensla i matlådn och att den såg tjöpt ut

hihihi  det bli man glad över
jag har ju en erfarenhet i stor resturanger och vet hur man lägger upp snygt

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0