eget gjord halsband den nya fluggan

3592efe1f0b68e5cb6d81777e80d5579.png

Kolla varifrån!

 

tja i dag har jag gjort ett egert halsband

för det vet ju varenda en att det ska vara stora halsband i höst

och den nya fluggan är ju pälplatte halsband

och det är ju så roligt

deta är mitt halsband en annka med ett A i mitten

jag ska göra en lilla annka med ett P i mitten med till amndas kusin paola

men det blev så snyggt ska göra feller i kväll när amanda har somnat och a har plockat undan här hemma

så sätt dig med dit barn och gör finna hasband till er själv och nära och tjära

och väm skulle inte bli glad att få en söt figur i pälplate form av sitt barn

heller kanske sitta ner en stund i den gjäktiga varadan med sitt barn och göra en pälplatte form själv
hur ni en gör så lovar jag det kommer bli så snyggt och det är helt inne NU

kram på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0