listan

.

1. Hur gammal är du om fem år? 30 år
2.Vem var den sista du träffade? amandas farfar och farmor
3. Hur lång är du? 168 ungefår ja det står dt i passet hihi
4. Vilken var den senaste film du sett? Johan Falk.
5. Vem ringde du senast? eva gumman
6. Ditt senaste sms och till vem? mitt min robert
7. Vad är helgens planer? inga veckan har just börjar
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa..
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
10. När såg du senast din mamma? två veckor sedan men jag prtar med henne minst två gånger om dagen
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna.
12. När vaknade du idag? 7 3o
13. Har du någon gång hittat en katt? ja
14. Vilken är din favoritplats? Soffan..
15. Vilken plats föredrar du minst? mörker
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Sundsvall så klart
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker..
18. Vem fick dig att skratta senast? amanda
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag bärbar, robban stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 st
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på någon? Nej.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? Ja det är jag.
27. Vilken är din favoritglass? har ingen men robban älskar glass medan jag kan ta en pigelin i bland
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? sköpa en hummer till robban  .m.m
29. Tycker du om kinamat? jaaaaa
30. Tycker du om kaffe? Absolut , måste ha
31. Vad dricker du till frukost? kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på höger sida.
33. Kan du spela poker? hej
34. Tycker du om att mysa? Mycket och mer
35. Älskar du någon? Min familj såklart
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej
37. Vill du ha barn? Jag har ju amanda ocj oliwer,men ett till minst 1
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja. för många gånger när jag va liten ep
40. Föredrar du havet eller en pool? poolen
41. Vad spenderar du helst pengar på? amanda och inredning mat och klädder
42. Äger du dyra smycken? Ja.
43. Har du någon gång testat narkotika? ingen komentar
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? kex
45. Vem är den roligaste människan du känner? anna clark
46. Välj ett ärr på din kropp? har ett stort från amanda kejsasnit behöver ja säga mer ,,
47. Vad har du för ringsignal? ny tel har inte hunnt uppdaterna den en så det är väl en signal som redan fans i telen vet inte vem dock
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja lite
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild? Hemma
51. Kan du byta olja på bilen? nääää gud neej
52. Har du fått fortkörningsböter? nej har inget körkort men hade jag haft hade jag varit den första som fott för att köra för sakta =)
53. Vilken var den senaste bok du läste? nalle och hans vänner
54. Läser du dagstidningen? Ja dagbladet och aftonbladet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? njaa det kan nog bli svårt
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? guld
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslistan och "att göra" listan
59. När var du i kyrkan senast?  amandas dop
60. Vilka utmanar du? alla som har tid ,,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0