barn under 3år ska få vaksinesera sig

hej hej
det sennaste är att de aldra minsta nu ochså ska ta vaksinet
i mot svininflenasan

det har vistar sig inte finnas några blvärkningar för de små
och därför är det nu på tapeten att de aldra minsta ska ta sprutan de med
ensålenge har det bara varit småbarn i (risksonen) som har tagit sprutan
överläkaren och distriks chef lenrt bråbek på sundsvalls sjukhus
tycker apsolut alla barn ska ta sprutan

(han va min läkare när jag va liten
och fick mina EP anfall )

nu sitter de och diskuterar beslut om när och vara våra små ska få sin spruta

hur stäler du dig det att låta ditt barn ta dena spruta?

om ni inte ska ta sprutan beräta gjärna farför?

jag har inte hinnit täncka på saken så mycket själv

t
ycker det hella är lite underligt
ena studen så ska de små inte ha någon sprutan å andra sidan så ska de helt plötsligt ha en







kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0