amandas vakcin

god morgon på er nu har jag for veta vilken dag och rid det är som gäller för amanda när vi ska ta vakcinet
på alön har de redan börjar vakcinisera de alldra minsta ja det vill säga barn över 6 månader
vi har tagit beslutet att amanda ska ta sprutan det samma för robban efter som  jag har tagit den är ju i risksonen
har ju astma bland annat

i dag är det pynta som står på chemat
kl 10 oo ska jag ringa ner till kryddan och se om kiki föreståndaren är frisk enu
annars blir det en prominad stan ,,,
men ag hoppas att hon är frisk i dag då både jag och amanda är klar för lek och bussss med barnen

i går va henke kon och fitore kos syster här
det va mysigt jag bjöd på mat nudlar med kyckling mitt eget recept även det
robban hade köpt en tårta de kunde inte komma lördag,söndag
tårtan robban köpt va samma tårta som robbans pappa och mamma köpte till min i fredags
åååååååååååå så god
tuvär tyckte de andra det ochså =P
hihi
alla tyckte om maten
kos säger ju att jag är bra på att laga god mat och de tackar jag för
jag fick en prisent av mina vänner i går ett prisent kort på ginna
så nu har jag 2 st kan jag handla ner när och om jag hittar något
ska väl ta och gå ner i dag i gen å ge de ett nytt försök
dena gång utan barn det kan ju bli lite lätare i inte för att man är en provrums tjej
nääää för det är jag värkligen INTE alls
men avc den andledningen att man får kolla i lungn och ro

jag fick som sakt en kok bok som heler "husmorsorna" av sten och grazi
jag önskade mig den just bara för att det är en grymt bra kok bok
för oss med små barn och oss som handlar mat för hella månaden samtidigt
för att sedan komplementera handlingen lite granna vid enstaka tillfällen

i dena kok bok finns det matselel för alla 12 månader
varge dag varge hälg ,,,
och med en matlista på vad man ska handla ,,,
inför varge my månad ,,,
samt recäpt på goda och ganska änkla maträter blir det inte
någon diskutjon på vad "vi" ska äta för midag

vi ska stor handla mat i morgon och ser framimot det lite extra dena gång
i morgon kl 13 oo ska jg och amanda på thater på kulturmagasinet
koller bli roligt

n nu ska jag ringa och höra om föreståndaren kiki på kryddan om hon har livit frisk
kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0