Amanda sov i sin säng hella natten tills hon vaknadet i morse

det är stort att lillan sov i sin säg hella natten hon hade någ sovit längre om inte det va för att jag vekte henne med en välling flaska ,
frär att sedan göra oss klar för att gå på kryddan när vi kom ner dit va det stängt på grund av sjukdom
uccchha jag hoppas kiki (föreståndadern) blir frisk snart
med med blev en myssig stund endå jag och amanda gick in på barn biblan och satte oss och kollade i en massa böker,, amanda tog en bok själv i en hög på golvet
som hade en ganska roligt titen " mamman som tjatade till hon dog" hihihi
ganska roligt med tanket på hur man kan tjata sönderr sig i bland (ja i alla fall tjens det så)
sedan singde min stora syster kiki och hon kom ner på lunchen och vi är på kulturmagasinet
amanda ått lasang
jag och kiki åt en varsin smöegås med kyckling och renröra på 
det va gott
det är ett mysigt kafe på kulturmagasinet
sedan va kikis lunch slut och hon gick till jobbet i gen jag och amanda hade planer att gå in på gina
och se om det fans något finnt till mig där
men det är ju undeligt nu när man har prisent kort (jag fick de i prisen i går) så hittar jag inget alls
ja å sedan ville inte lilla amanda vara med när jag handlade nä i alla fall inte sitta i sin vange näää
gon skulle gå
så vi tog en promis hem i stälet ja har ju nyss handlat kläder så det kan ju vara bra att spara det tills jag värkligen vill ha något

nu ligger fissen och sover midag snart kommer min tjej koss
och hennes kille henke på besök
jag har saknat henne
hon har inte måt så bra och därför inte velat komma hit för då kan hon ju smita amanda
helt underbart att hon tänker på lillan så ,,,,
i dag blir det till att gå upp i frådet och se efter vad vi har för jul pynttttt ååååååå
I LOVE JULEN

OCH DETA ÅR BLIR DET INTE STRESIGT HELLER
FÖR ALLT ÄR PLANERAT OCH KLART INIMINSTA DITALJEN
SOM JÖNSOMLIGAN HADE SATKE
HEHEHE KRAM KRAM
HA EN BRA DAG FÖR DET TÄNKER JAG HA I ALLA FALL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0