alla som har vänner har fec !!! heller hur va det ?

hej hej vill framföra mina tanckar om facen har jag som alla de anndra en ochså så klart
grymt roligt att kunna holla komtakten där men en hel del vänner, som varge dag går in på min blogg och ser va den här familjen gör på dagarna tack så mycket för det alla sammans
det är ju så roligt med fec alla har en ja till och med amandas farfar hihi

har ganska många sedan man gick i skolan "höglundatiden"

grymt roligt

mack monika för den "goda tårtan" hihi
gullig du är
i morgon ska vi treffas så amandorna får leka med varandra
tack alla ny läsare

och nej jag hittade ingen tapet i dag som föl mig i smaken "jag är kräsen av mig " kram kram
nu ska jag ta mig e kopp kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0