åå i dag har vi handlat klädder

hej hej i dag har vi varit på kryddan
jag såg på mnda att hon hade värkligen längtar efter att vara med alla söta barn
hon hade så roligt så
vi stanade enda till samlingen
det är amandas favorit stund det märks hon dansar och sjunger som bara den
sedan va det dax att gå hemåt då somnade amanda i vagnen
vi gick hem för att se om pappa var vaken å det va han så det blev en sväng på stan
med hella familjen ja nalle med så klart
jag handlade lite kläder till in själv ,,,,, jooo det är sant bara till mig själv för ni ska ju veta att det händer f,,, inte så ofta

amanda sov hella tidn hon va värkligen hellt slut
mammas hjärta
sedan va det hemfärd
jag hade planer att handa ett par snickar bycksom till amanda men jag hittade inga
så det får stå kvar på önskelistan till jul  hihi

väl hemma va det dax för att göra mat det blev
ungsbakad lax med råstekt pot
så himmelsk gott
robban fick med sig till jobbet med
å det tyckte han va hur bra som hälst då det va så himmla gott

nå va handlade jag då
joooo



en röd tröja från gina
3 par varma tajts från hm
en lång ärma grå tröja från hm
och en kort ärmad grå tröja aven den från hm
hm tröjorna va värsta kapet och F,,,, så snygga
jag är ju ingen provrums tjej
så det har ju hänt att man kommer hem då och då med
för stora kläder
men kan med lycka säga att de va grymt snygga på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0