30 min kvar sedan 25år

ja så blir man ett år äldre
i morgon den 20 november
jag tror inte det kommer märkas då vi ska till min bror
på 30års kalas och det kommer bli så roligt
alla kommer ditt hela släkten
de ska bjuda på god mat och vin
med andledning till att min brors fru(maria=) kan läsa den blogg säger jag inte va vi ska ge han det får bli en överaskning
nä så jag tror inte det kommer märkas alls att man blir 25
men kan ju bero på att de flesta kommer på söndag

just för att vi ska bort i morgon
ser framimot att få träffa alla och att amanda får leka med sina kusiner
det hade inte varit lika roligt utan henne (amanda allså)

jooo just det ja den 5 dec ska jag stå och sälja finna barn kläder och annat men min syster i skönsbärg
mer info kommer närmare datumet ,,,,,, välkommen och fynda


kommer nog inte blogga så mycket i morgon
men andlendning att vi ska bort
men lägger ut blider när jag kommer hem vid tillfäle

Kommentarer
Postat av: Monika

Nu kan man lämna komentarer på min sida också. Hittade felet :)

2009-11-20 @ 08:01:32
URL: http://monika-bergsten.blogspot.com
Postat av: a-c

Grattis!

2009-11-20 @ 16:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0