mysss hella helgen

i tordag kom oliwer de skulle vara ledig på fredagen vi hade det såå mysigt
på fredag jobbade robban till 12
oliwer ärs å underbar med sin lilla syster

fredag kväll åkte robban jag amanda och oliwer
till henrik och koss och såg på talang
jag brukar inte kunna vara där pga töttttis katten
men nu hade henke handlat en helt ny damsugarre
som måste har get resultat
i vanliga fall hade jag som högst kunnat vara där i 10min
innan jag skulle ha fott astma men jag klarade 3 timmar
 
lördag va robban och oliwer och kollade på en massa traktorer
jag och amanda stanade hemma
och gjorde en sockerkakka till grabbarn
och på kvällen va det mysss pusss
när amanda hade somnat tog vi fram räkorna och aioil med vitlöksböröd
och deet syntes på oliwer att han tyckte det va mysigt som fan när jag han och robban
va tillsammans, =) han är stor nu min prinsse
  sedan va det dax att sova och enu en dag va slut

söndag tog vi det lungt gjorde inget alls
oliwer spelade tvspel hweella dagen och robban hade lite ont i huvedet
på kvällen såg ni på clic en väldigt rolig film amanda sov, jag och oliwer skrattade hella tiden hihi
vi har samma hummor han och jag

helgerna går så fort man hinner bara blinka så är det måndag och oliwer ska vi väg på skolan


det va våran helg i korthet men gud så skönt och myssigt vi som familj har haft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0