olyckan är farme


dagen började det att jag kl halv 6 gjorde en väling flaska
till fisen då hon inte äter på natten länger vill hon gjärna ha sin väling på morgonen
i vanlig ärning ringer vi till pappa för att hälsa god morrgon men vi fick inge svar
och inte tenckte vi på det de hender väl att han inte har tid att svara han har ju trots allt ganska mycket att göra
och då vi har vaknat har han ju endå jobbat halva natten
efter en timme ringer han själv upp och berättar att han va på akuten han hade gjort illa sig
det gjorde väldigt ont och satt nu och vänade på att få runtkas för att se om  det fanns nårga innre skadon
men han bad mig samtidigt att inte oroa mig och att jag skulle somna om i gen
 (men vem är det som fan somna om i jen efter ett sont samtal)
 inte jag i alla fall

efter någon timme ringer han i jen och berätar att det va inte det som de befarart som hade intrefat (reben av )
han hade sträkt en muskel i ryggen och det hende när han skulle lasta i lastbilen
så u är robban sjuksriven i 3 veckor om han skener sig bättre före får han börja jobba

i kväll har henke och koz varit här de 2 skens som familj nu hihihi
henke är ju trots allt amandas gud far
och koz är ju vardens bästa tjej kompis på alla sätt hon är faneme bästa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0