fredag men mina gabbar

i dag har vi inte gjort så mycket alls mest varit ute me amanda.
Och dig fyra tiden åkte vi och hämtade oliver på fritids
nu siter han och spelar star wars
på datorn ,amanda sover i sin egen säng för andra kvällen å det kan jag tycka är skönt på många sätt
och när oliver är här så ger det oss mer  tid tillsammans =)
amanda och oliver har något stecjel tillsammans det syns  när han kommer i hennes närhet hon liksom sleper  honom inte i bliken och följer med honnon över allt  med huvudet

i dag gjorde vi egen pizza  med sardeler och olver på ena halvan och skampinjoner och lök på andra halvan
och fa,,,,,, va gott det blev kan bara säja att det kommeer vi göra om
oliver hakade lök  m,m 
han är så himmla duktig
han bara längta tills han har sommar lov och kommer vara hos oss i en hel månade
men åter till pizzan

får bara tacka min svärmor för att jag fick receptet av hennne

min pappa kunde baka pizza han jobba  som resturang ägare

men min svärmor hon gjör fortfarande den godaste pizzan jag har ätit någongång
det är sant ,skulle kunna äta hur någna som hälst hihi
men jag ska ju tencka på min figur nu man är ju inte 14 lenger

nä nu ska jag se på berg flytar in
i kväll är hon hos dregen
vet inte vad jag tycker om han men det går att se

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Hallojjj



Var med och rösta på sveriges snyggaste kändis



En rolig grej bara..



vi kan oxå följa varandra på bloglovin om du vill..



kramissss

2009-05-12 @ 02:07:43
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0