det har varit en lång helg

hej hej hoppas allt är bra där ute och attt ni har haft en bra och din valborgs helg
sj har vi haft det kanon =) robban har varit ledigt fredag lördag söndag
och han är nu tillbacka på jobbet i gen

i torsdag va vi hos amandas mormor hon och oliwer kom från turkiet åååååååå va brun de va
och de hade haft det så bra natuligtvis hande både oliwer och mamma handlat finna saker till sig själv
och andra .
Amanda fick en så fin puna jacka och hello kitty dres jag fick strömpor och ett  set i halsband örhenge och armband så fint
robban fick en wisky det gillar han

fredagen va vi hos robbans mamma och pappa och åt sedan földe jag och amanda med till plajjan och stengde
tancken va att vi skulle se på maj brasan men de blev så sent och jag måde inte bra (polen)
så vi åkte och kolla på norra och i skönsbärg sedan teckte vi att de har säkert en brasa i matfors så vi kan se medan vi stänger plajjjan men de hnde det inte =( men det gör inte så mycket kommer flera hihi

lördag va det så finnt vädder så det va bra att gå ut
jag hade fört på radjon när vi skulle till plajjan dagen där på att de hande baklluke loppis i bergsåker som jag ville på
så jag robban åkte ditt och jag trodde det va på fotbolsplanen
men så fel man kan ha
ni som tjener mig vet att jag är älergisk mot ganska mycket bland annat pollen och hästar
och vart tror ni loppisen va JO på travbanan hihihi
så det sket sig

på lörddag kväll hande jag och robban midag för kos och hendrik jag gjorde sallad vitlöksbröd
en fin kötbit och kroketter det va grymt gott

efter midagen tog vi en prominad i sommar vermen för det va värkigen de i lördags kväll
då träffade vi maria min store brors fru
och hon va så snygg
hon skulle utt och dansa och om hon va snygg
oooo ja
amanda sov i vangnen en stund
efter prominaden tog vi kaffe och glass

det va värkigen en myssig midag

anncarolige har ochsa hunnit komma å helsa på under helgen  och om hon är bra med småbarn
hon skulle värkligen va en bra store syster "om hon bara fick " pik

söndag va det ganska kalt ute inte varmt alls
vi va och sa hej till amandas farmor och farfar
sedan gjorde inte vi så mycket
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0