veckan

den har veckan började med att vi fick åka till akuten med amanda
hon har ju varit förkyld och nu efterått så har hon slem i halsen
så vi fick brikanyl ,,,,, men du ska inte tro att hon tycker om de inte
sedan har jag varit å solat inne i stan ,,,,
 det låter ju dumt när man är sambo med en av ägarna till solstudjon (plajjan) i matfors
men jag har fott fär i alla fall , i kväll ska jag och amanda följa med och stänga så då kommer jag hunna sola då med,
i går va robban jag och amanda på brista citty och bytte mina skor till ett par så bekväma stövlar
de jag hade va ochså finna men tuvär så va de trasiga och de fanns inte kvar i min stolek
i dag ska jag göra några små ärenden på stan sedan ska jag städa för i morgon åker jag robban grazi och sten till stockholm
det kommer att bli så  skönt att komma bort en stund,

nu är amanda ute och prominerrar med farfar och nalle medan jag och robban holler på att städa det ärr ju mycket roligare om de är finnt hemma nr man har varit borta ett tag

vi kommer åka i morgon vid 13 tiden sedan kommer vi åka hem på måndag de kommeer bli så rolig att träffa alla i gen
vi ska väll in till stan något och titta.
snart ska jsg ta något att äta har enu inte ätit något i dag
ha de bra alla så hörs vib säket

ps jag kommer knäppa enmassa kort som jag kommer lägga upp när vi kommer hem

Kommentarer
Postat av: ann-caroline

jag saknar dig :( syns på tisdag? puss

2009-03-15 @ 23:48:54
Postat av: ann-caroline

jag saknar dig :( syns på tisdag? puss

2009-03-15 @ 23:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0