på väg hem

Nu är vi på vag hem,

Det har vart mysit att komma bort i lördags va det kalaas för john

han fyllde 15

och i går söndag va jag robban och amanda i stan å gick i affärer

men det är ju så himla stort överallt man kan ju bli tokig

nu sitter vi i bilen och är trötta den har hälgen har varit lång

amanda har vaknat tidigt nestan för tidigt,,,

jag har inte sovit så bra robban har snarkattttt

men de är ingen trafik nu så de har gått fort hemvi är redan i jälve

när jag kommer hem ska jag slänga i en tvätt och kinte gå uttanför bören fören i morgon för då ska vi på BWC och måta och väga kl 10,30

vi va ute med paola i går och gjorde en snögubbe

den blev så fin. Amanda va lite grinig på kvällenmen somnade efter ett tag

jag är inte van att kliva upp kl halv 8 på morgonen.

Då har vi fotfarande inte vaknat hemma .

Men jag tror amanda skende på sig att vi va borta

och därför vaknade tidigare en vanligt .

I kväll ska jag sola är de tänckt men jag vet inte om jag ärkar

i går badadde paola och amanda i vasken i tvättstugan tillsammans

de va såååå söta lägger upp kort sedsn på de .

På johns kalaas va amanda så duktig inge grin inget pippp

ja man kan nestan sega att hon stal sjowen hhihiii

alla höll i henne och hon va så nöjd så

värdens ståltaste pappa för klävvlen hette robert matsson

och de är han val värd att vara .

På festan kom de fram en dam till mig och frågade

om jag va mamma till den söta tjejeen

och svarade ,,,

ja jo det ä jag och berättade att hon va 5månader

i samma stund klappar hon mig på magen och frågarar om vi ska ha en till .

Va är det med meniskor är jag helt feel ute men brukar inte man ha lite

hull kvar efter att man ha fött barn heller är de bara jag som är den enda

och ha de kan inte tycka att de är mycket heller man väger kanske inte 45 länger

men snart är man där i gen ..

men amanda är ju bara 5 månader.

Nu är vi snart hemma åååå va de rengnar ute inge roligt alls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0