lördag

va vi på alnö en sväng och hälsade på maria billy och juno
billy hade gjort en paj ååå den va så god

sedan åkte vi till ann-caroline som fyllde 14år
väl där va mamma kristin (min stora syster)
jenny (stora syster) hade åkte för att sjusa min älsta bror kristjan
någonstans ,,,
sedan efter ett tag kom hon
ann caroline fick ett såå finnt halsband av min robban och amanda
jenny som ochså har fylt år fick så finna muggar från lagerhuse
amanda hade en så  fin klening på sig fram ålens
sedan va de melodifestevalen son gellde på kvällen
 

Kommentarer
Postat av: ann-caroline

15 josse, jag fyllde 15!

2009-03-02 @ 12:02:59
Postat av: Stavningspolisen

Sjusa -Skjutsa!

Finnt -Fint!Älsta -Äldsta!

Ochså -och så, kan också skrivas också!

Fylt -Fyllt!

Lagerhuse -Lagerhouse!

Klening -Klänning!

Ålens -Åhlens!

Gellde -Gällde!



Allvarligt talat så tycker jag att den är pinsamt hur en så otroligt outbildad mäniska kan vara mamma! Ska du föra dina tragiska s.k "kunskaper" vidare till din son och dotter? Jag hoppas innerligt att dom brås på sina fäder och inte sin outbildade mamma...

2009-03-03 @ 12:43:42
URL: http://LärDigStavaDinSopa.NU

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0