hemkomst

i dag är man uppe med tuppen
vi har så mycket att göra i dag jag och amanda,
först nu är vi vaken somnade sent
amanda tog sina två sista sprutor i tis och hon har haft lite feber
men nu är det ingen fara lengre febern har gåt ner och hon är pigg


i dag kommer ann-caroline kl halv 13 då ska vi till mamma min
ann-calines och amndas mormor
för i dag kommer emelie hem ska bli så roligt att höra hur hon har hafte det
i thailand hon har varitt där i en månad,
i går va jag på stan å handlade en så snygg BH  och trosa
amanda fick vara hemma med pappa men natuligtvis handlade jag men sååå
fin flis dres till min lilla prinssesa

sedan åt jag och robban sushi och myste till framför soffan
jag älskar min samdo så mycket
han gör mig glad kanske inte alltid men väldigt ofta
och nu jobbar han heken av sig för våran skull

           pussen på bussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0