fördomar

    i dag såg jag ett inlägg  i min blogg som gjorde mig arg inte för att den meniskan bakom alias "stavpolisen"
   skrev som hon heller han gjorde utan för att den meniskan inte skriver sitt rätta namn
    så här stos det
--------------------------------------------------------------- 
Allvarligt talat så tycker jag att den är pinsamt hur en så otroligt outbildad mäniska kan vara mamma! Ska du föra dina tragiska s.k "kunskaper" vidare till din son och dotter? Jag hoppas innerligt att dom brås på sina fäder och inte sin outbildade mamma...
----------------------------------------------------------------


 jag blir såå förbanad på alla desa fördomar som finns runt om i värden
kommer engån för alla deräta om varför jag stavar som jag gör
JAG HAR DYSELEXI OCH EN GRAV SÅDAN
men det gör mig INTE till en mindre bra mamma om du som skrrev de där finna inlägget
kunnde trädda fram och  istället för att gömma dig bakom ett alias
har harft det enda sedan jag va liten så för mig att mötas med den fördom du skirver,är inget nytt  men jag  blir så arg och täncker för mig själv vem av oss (DU BAKOM INLÄGGET) som bestiter okunskap för den gruppen meniskor som är ganska stort i värt sammhelle,  personligen när jag började skriva i min blogg viste jag att de va såkert några heller någon som skulle anmärka på min stavning men jag lovade mig själv att inte bry mig om de men när de kommer till mina barn att jag på något sätt skulle vara mindre bra för en så viktig roll som att vara mamma är för mig bara befengt ,men jag kan hålla men om att jag apsolut inte vill att mina barn ska få dyselexi men det är inte av samma andledning som du utan pgaokunskap i från andra jag blev mobbad under  min tid i småskolan för de andra barnen inte ville vara men en sån som mig (en dyselexer) blev aldrig bjuden på kallas heller tjej midagar så du förtår nog vararför jag inte vill att mina barn ska få dyselexi

till  dig som skrev kan jag bara serja
1, DET SMITTAR INTE
2,VISSA FORMER AV DYSELEXI GÅR ATT TRÄNNA BORT (dok inte mitt)
3,VARGE LITEN RADD ÄR SVÅR FÖR EN ATT SKRIVA
4, DET FINNS GAV MEDEL OCH LITEN SLÄGG AV DYSELEXI (JAG ÄR GRAV)
DET BETYDER ATT MAN HAR EN GROV SLÄNG AV DYSELEXI
5, OM DU HAR BARN FÅR VI JU HOPPAS ATT DE  INTE HAR DE FÖR HUR SKULLE DE SE UTT MEN EN MAMMA HELLER PAPPA SOM HYSSER SÅDANA TANKAR OM EN GRUPP AV MENISKOR SOM DERAS BARN TILLHÖR

PS jag förklarar grärna mera hur de är att leva med dyselexi
 hur svårt det är att bara skriva en matlista så att andra försår heller bara skiva kom i håg lappar
men då får du nog gå under ditt rätta alias

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker att det är kanonbra att du bloggar trots dina svårigheter med att stava.

Keep up the good work.

Puss occh Kram!!

2009-03-04 @ 15:02:28
Postat av: Jenny

Vilken jäkla människa!

Du behöver inte förklara dig gumman!skrattretande är vad det är

2009-03-04 @ 18:41:13
URL: http://jennyahl.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag är stolt över dig att du skriver trots ditt handikapp!Gumman det är sånna människor vi ska sålla bort från vårt liv! Om man inte har mer liv än att klaga på andras bloggar...? ja du jag tycker fruktansvärt synd om henne.. (Är ganska säker på att det är en tjej) bara tjejer som kan vara så fruktansvärt tragiska o bry sig så oförsåeligt mkt om andras liv. jag hoppas "hon" får lite mer själv insikt och växer upp hon med.. men skit i henne gumman! KARMA! Det slår tillbax! Utan att du behöver bry dig! En människa som är så ond mot andra får tillbax det förr eller senare på ett sätt hon aldrig förväntat sig.. vänta du bara gumman! Ja vet att det är så.. människor som hon kommer att ångra sig bittert en vacker dag att hon behandlat folk runt omkring sig illa! JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN O ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG! Bättre mamma får man leta efter!

2009-03-04 @ 20:07:12
Postat av: isa

Tjena!

ju mer man skriver å läser ju bättre blir man! å har denna människa problem att läsa din blogg så ska "hon" väll inte gö de då!

man "lider" väll tillräckligt mycket ändå när man har dyselexi! jag har de oxå! men jag har tränat upp min, genom att skriva mycket!



tycker de är super bra att du bloggar! fortsätt me de jossan:-)



kram isa

2009-03-05 @ 13:17:42
URL: http://sotsugen.blogg.se/
Postat av: mamsen

bry dig inte om vad vissa okunniga människor säger. de behöver hålla rent framför sin egen dörr.vissa vill försöka vara bättre än andra.men kom ihåg en sak: RÄNDERNA GÅR ALDRIG ER.MAN KAN INTE GÖMMA SIG BAKOM EN FIN FASAD.SÅ STÅ PÅ DIG.DU ÄR BÄTTRE ÄN MÅNGA MÅNGA ANDRA.

2009-03-06 @ 18:07:20
Postat av: angelica

skit i sådana jävla idioter..du behöver inte förklara dig. stå på dig.kram

2009-03-08 @ 10:28:30
URL: http://evilangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gumman bryr dej inte vad hon/han säger. Vi som känner dej vet att du är en undrebar mamma. Sånna människor som hon/han måste trycka ner andra för att själv må bättre. // Kosovare

2009-03-11 @ 01:42:22
Postat av: Mattias Bergström

Försök att inte bry dej om sådana trötta tragiska och ensamma människor som på grund av sina egna fel och brister försöker klanka ner på andra så vi inte ska se vilka förlorare dom egentligen är. Jag tycker det är jävligt strongt av dej som skriver en blogg trots att du har de svårt me stavningen,Och jag tror inte det spelar nån roll för dom som vill läsa dina inlägg hur du stavar för man fattar vad du menar även om nån bokstav hamnar snett. Keep it up!/Mattias

2009-05-16 @ 23:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0