AKUTEN

hej hej i går lördag när jag skulle skulle gå och lägga mig med amanda
så gjorde de lite ont i ögat men inget som jag tenckte på
sedan på morgonen söndag så gjorde de så ont att jag va tvungen att ta va mig linsen
å då gjorde de ju ondare men jag teckte att de kanske skulle gå över så vi äkte till njurunda och hälsade på
men de gick inte över alls jag försökte gå och lägga mig med aamanda men varenda gång jag öppna ögonen
och såg  juset gjorde de onte

robban ringde till radjivningen på akuten men efter att ha ståt i kö  i en timmen och en kvart åkte vi upp
amanda va hos farmor
när jag efter 2 timmar i ventrumet fick träffa läkaren konstaterades de att jag har en kraftig infektjon i ögat
pg av linsorna
så jag fick en salva som jag nu ska smörja var 3dje timme
jag  hoppas att de går över snart
fan  de gör onte 
men nu när jag vet va de är son är fel så kens de enda bätre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0