Äntligen lite väärme =)

hej det va ett tag sedan sist

amanda robban sover har inte kunnat somna så lätt den sista tiden
vet inte varför,
det börjar närma sig dop presten ringde i dag
men för alla som tror och har satt pengar på att det ska bli giftemål kan jag bara seja att det inte blir något ni har
förlorat era pengar hoppas det inte va stora summor   =)
för övrigt har vi haft den som vanligt här hemma hos jansson /matsson
på midsommar va vi på norra jag amanda robban och oliwer
vi hade med oss kycling sallad drika och en stor och fin melon
sedan på kvällen  kom kos henke och kos syster och vi grillade på taket här hemma
gott som f,,,, fanders
i morgon ska amanda och jag åka och bada på kuben
de är så häligt nu när det blir varmt som det ska vara på sommaren det får gjärna vara så hella resteranda sommaren
för oliwers skulle han har ju sommar lov nu

sola å bada men akta myggen !!
 

Kommentarer
Postat av: a-c

hello, går det bra om jag kmr typ på kvällen ist? ska boka biljetterna osv imorn. puss

2009-06-24 @ 17:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0