lunchat med kristin


hej alla  i dag har vi varit på stan en stund det är u ganska lätt när man bor i den
min stora  syster kristin va här och hälsade på vi tog en lunch på gräset bakan för statshuset
vi tog med oss nalle och har har blivit bätre med att inte dra så mycket
sedan kom robert hem och vi åkte till farmor och farfar
va där till kl 18 ca
amanda badade där och som hon gillar att bada
hon är inte lik mig med det
när jag va liten gillade jag inte att bada det fick inte vara rörelser i vatnet alls
och ok jag skulle få minsta droppen i ansiktet gud va ledsen jag blev
hihihi
tur att amanda är en liten vilde i badet på gott och ont
nu ligger hon och sover i sin egen säng och jjag ska gå å lägga mig jag med

i morgon kommer kusinerna och hälsa på line och linea det kommer bli roligt

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0