42 min


i går tisdag va det dax för vårruset
trodde inte jag skulle a så roligt
som jag faktiskt hade,

robban och amanda skösade oss till sjukhuset där vi startade,
kos hade ett tempo som den här otränade själen inte kunnde
komma i kap men men inte gjorde det något alls =)
jag har aldrig sprungit !!!!!!

jo till bussen men det va ett tag sedan man åkte buss hihihi
 

det a 3 grupper som deltog och  sprang  jogga  heller lunkade
5 kilometer

vi startade på 3 olika tider
grupp 1 sprang och det startade kl 19 oo
grupp 2 (vi) joggade och vi startade 19 12
grupp 3 lunkade  och de startade 19 18

men klockan startade 19 oo för alla så man fick själv kolla på tiden kan kom in på och om man som vi
startade 19 12 så bra man av det på klockan vid mål
varför jag berätr det är för at jag fick en ganska hyfsad tid för att  vara första gången
jag kom in på 54 min och efter att jag har dragit av 12 min på tiden så joggade jag in på 42 minuter



fan va bra jag är


puss och kram nu ska jag sova men min tränings värk för de har jag i benen  hihi


Kommentarer
Postat av: a-c

saknar dig! glom inte bort att vi ska vara med varann pa sondag, puss loveu

2009-06-15 @ 00:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0