robban har semester

i måndags började robbans semester det kommer bli så skönt att ha han hemma nu
  det är det här man har lengtat efter ett hellt arbets år hihi

 i dag torsdag har vi varit och pratat med presten inför dopet det kommer bli så finnt
 i går klipte jag mig kort sååå nu har jag riktigt kort hä´r som jag har sjatat efter så lenge men inte
 vågat göra,så i går bestälde jag tid på attetyd och det fan nnnn va snyggt det blev
 kos och henke komförbi och grilade på kvällen då vi har lånat robbans mamma och pappas hus
 de är i stockholm och hälsar på robbans syskon
 vi va ochså på dyket och badade ja inte jag men robban och amanda
i kväll blir det lungt amanda har myss badat och nu ligger hon och mystet med pappa sin
jag måste säga gud så snäll hon är i dag när vi skulle till presten va hon ganska trött men endå somnade hon inte i blien till söråker
och när vi kommer in där och presten börjar beräta för oss hur vi ska gå till våga så hade man förståt om hon va grinig för för att hon va trött
men inte våran lilla amanda inte
hon skrattade och prata
nä hon skulle då inte visa att hon va trött inte
hihi

AC har lånat våran lägenhet medan vi har varait här utte det
hon skulle gå på gatufesten med ett par tjej kompisar och det gick bra
hon är så lungn och snäll

i morgon så åker vi in på stan på dagen
för att gå runt och titta
och på lördag har vi barnvakt för då ska jag och robban gå in
medan amanda ska vara hos mormor med store bror

kramisar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0