i dag amanda 9 månader

  i kväll kl 22, 25 blir amanda nio månader
vart har tiden tagit vägen 
en hel gradvidetet hihihi
och det är något aldeles extre 
 

någongra annan som firat något extre är amandas gud far 
hendrik och hans underbara tjej kos som har sin 1års dag i dag 
grattis på er 
Thumbnail 

i kväll ska jag robban kos och henke gå på gatuseten tillsamans 
amanda ska vara hos sin mormor med sin store bror oliwer 
de ska ochså gå ner på dagen och åka karuseler sedan ska vi möta upp dem 
för att hemta amanda 

 något annat som har hent som är ganska roligt är att drekt efter dopet nesta helg flyttar vi till en 3a
 å jag lengtar så. men en sak i taget
 dopet först och baara det blir jag aldeles kasig av tur man har bra hjälp av alla runt om krinng 
 vi ha ri alla fall pratat med presten och fåt tag på en tjej som ska sjunga två låtar
 det kommer bli så bra 
 
 just nu är vi kvar  i robbans föräldras hus
 vi va in i går på dagen i stan men det började rengna
 så vi blev inte kvar så lenge
 nu ska jag ta mig en kopp kaffe
 men vi hörs sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0