fölvärding nygrens åkare =)


i dag när min älskling kom hrm från jobbet va jag amanda och ac på
sztan och kollade lite jag hittade ett par fina skor som jag handlade
coh amanda fick en fin kläning med appor på med det är intge säkter en klening det kan vara
ett natt linne med om du frågar farmor och farfar och ska jag vara älig så trodde jag de ochså men tjejen i kassan kollade lite konstigt på mig när jag frågade och det va ett natt linne =)
 
amanda hade en liten prissent som väntade från robbans jobb
de bestält en  träja med lågga på då de inte  hande så små hemma
och den finna prisenten tackar vi för så mycket
nu kan amanda klä sig lika dant som pappa
och skulle de behöva en praktikant på pappas jobb kan
de  bara ringa amanda ,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0