amandas dopdag den 12 juli 2009

den 12 juli va det dax för amandas dop
alla förberedelser som hade jorts för skulle nu komma på plats
i lögdö kyrka kl 13 oo

seromin va så himmla fin
vi hade två samleer (som nestan ingen kunde hihi )
men det ingore inger

sedan hade vi e så himmla duktig tjej som sjöng två finna låtar
som vi själv hade valt ut
första låten  hete
1a himmlen moste sakna en ängel
2ra hetrer välkommen hem men sonja alden

jag va på våg att gråta av lycka när jag hörde de finna låtarna som spelades för vårt underbara barn

sedan låste robert en fin dikt till amanda
när et va dax för dop vatnet va det gudfar och store brors uppbrag att fylla skolen

när vanär presten skulle ta amanda visade det säj att hon ville inte alls vara med om att någon skulle blöta ner hennes
finna frisyr hihihi

sedan va det dax för en liten matbit
italjensk pot sallad
pasta och
det godaste köt du någonsin kan tänka dig
samt kaffe kakka och klad kaka
det va så fint
fast de va ju synd att inte de m som sa de skulle komma inte kon men men deras föröst
tak alla som va så snälla och hjälpte till och ett stort tack till min svärmor graziela som gjorde så god mat
och till min älskade vän carro som körde endaast för dopet från kalstad till sundsvall
pusss och tack alla som ko och ville bela denna finna och underbara dag med oss
s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0