midagen med tjejena

i tisdags va jag ut med tjejerna på resturang safran i stan de va så  himmla mysigt jag carro och eva vi åt tapas och drak
husets vin  de va så skönt men samtidigt väldigt konstigt att jag va uttan amanda för en stund även om de bara va i 3 timmar
men de va med en li9ten klump i magen jag junade mig ett glas vin, tjejena och jag hade de mysigt jag ringde facktiskt
en gång till robert och frågade hur de gick, åååå de gick så bra och de viste jag ju att de skulle
andlednngen till midagen va för att carro skulle och ska flytta till kungen hihihi i en månad sedan sedan tll kalstad kommeer sakna henne sååååå



i dag kommer ann-caroline förhopningsvis hitt för att kanske ta en prominad med mig å amanda som just nu ligger och sover
ska lägga in lite bilder  på midagen senare i dag om jag hinner ,,,,,,,,,


kram till koz och hennes syster som är så snäll och go med amanda och mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0