sååååååå trötttttttt

nu är jag trött som bara den ,robban kom just hem från krogen och granarna har just senkt volymen på sterjon
de va föebanat högt i melanåt men jag är inte den som klagar, har ju festat jag med för i  tiden hihihi

jag ann-caroline och amanda ar haft de så himla mysigt i dag kom hon vid ett tiden vi gjorde mat
nudlar med räkor ,de va  himmla gott =) robban va på ishockey med matte och en annan robban,
Timrå---färjestad 6 0  till timrå , men jag är inget timrå frik fast jag vet min son är de son förövrigt ochså han va på machen

sedan kom grabbarn hitt en sväng ,de va hungriga så jag svengde i hopp en pasta med kyckling
efter de gick de på krogen medan jag och ann-caroline va heemma å såg film satt på internet m,m
de va skönt att vara vi för va hon ganska ofta hos mig
vi får gra om de
hon åkte just hem till sig med taxi vill inte att hon åker buss heller går när de är så sent,

amanda har varit lite röd runt och ikring ögonen men de har gått till sig under kvällen
ringe till maria och hon trodde inte de va något
vi skulle ditt i morgon men min  bror sjende sig inge pigg i dag får se hur han mår i morgon

nå nu ska jag sova tack ann-caroline för en bra och myssig lördag kom å hälsa på när du vill love u





Kommentarer
Postat av: a-c

ärligt talat josse nu får du ta bort bilden!!!!

2009-03-16 @ 23:33:29
Postat av: Mattias Bergström

Vilket fint kort./Mattias

2009-05-16 @ 23:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0