prominad me anna och amanda

nu har amanda och jag varit på en prominad med anna de va så skönt vi gick borta vid badhuset, de va så kalt så när jag kom hem stakde i benen på mig amanda s0mnade på en gång ,,,,,,,

i dag är de en stor dag för mig jag kommer i mina miss sixtiy jeans dom har jag lengtat efter såååå
du vet efter en lång och fin gravidetet 9månadet plus en vecka som man är stor är de inte lät att gå ner så fort som man kanske vill i bland.Sj trodde jag väl att allt skulle försvina när amanda kom ut för så va de när amandas store bror kom men ojjjj va fel jag hade för jag har for käa för att få på mig de hehehe innan dommaren ska jag vara i mål med min vikt efter en fn gravidetet ...



i kväll är de tjej kväll robban får inte vara hemma men de gör han inte så mycket haa har intte mycket i mot att åka i väg när de är  tjej kvällar om jag seger så Carro och Eva kommer hit de ska bli roligt ,,,,,,, puss puss skriver mer sedan jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0