i dag blir mitt hjärta 3 månader

i dag blir hon 3 månader tiden går så fort med va som i går man va uppe på BB och hade värkarna. Jag vill inte att det ska gå för fort .Tyckte inte alls att det gick så här fort när hon låg i magen .Nu ligger hon bredvid mig i sängen vi har nyss lagt oss. Eva och carro va här i kväll och hälsade på en stund. Fan va jag kommer sakna carro när hon flyttar till kalstad vi har och är kommer alltid  vara som syskon hon och jag .Ja jag kan nästan påstå att hon är som den syster jag aldrig har haft . Hon skulle aldrig sälja ut mig som vissa andra utan moral. Nä det har varit carro eva och mig som en trio,,,,,, sedan flyttade eva för ett tag från sundsvall och kvar va jag och carro.Men hon skulle efter några år komma hem och nu är hon hemma (för gott hoppas jag ) men nu åker carro.men de 2 tjejerna är som mina syskon de finns inte mycket om mig de inte vet ,,,,,,,,,,,,, i morgon ska vi ha en liten middag tillsammans man får passa på medan alla är hemma




för tre månader sedan den 4 okt kl 22,25 kom den vackraste tjejen som kom att heta stella amanda louise matsson
puss och kram jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0