HEJ PÅ ER

I dag har jag och amanda varit ute på stan och prominereat
vi gick till kulturmagasinet för att veta vart och när de har öppnaförskolan
mån och tis har de  öppet sdå ditt ska vi nesta vecka de kommer bli roligt


i går va amanda me pappa
medan jag va på stan med koz
de är konstingt de där att när man inte drar vangnen
så skner  man sig naken =)

hon har blivit så  stor så fort nu mera kan kom rulla inte hellt på mage en
men de dröjer inte alls länge nu ,,,,,


om nångon timme kommer eva och carro vi ska ut och äta vi tre
amanda ska vara hemma
på torsdag flyttar carro till kungen hehehehe
kommer sakna henne så
just nu ligger robban å sover  han jobbar natt  min älskling
nä nu ska jag ta en kaffe har vait på väg minst 4 gånger underdagen men de kommer alltid upp något som får mig på anadra tanckar ,,,,,,., ha de hörs sedan


Kommentarer
Postat av: anncaroline

hej, ska vi hitta på något nån dag? var så länge sen jag träffade er :/ pusss

2009-01-27 @ 16:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0