Haft en underbar helg

hej hej,
Kom just hem till stan igen, har varit hos mina svärföräldrar i Juniskär hela helgen då dom va i Stockholm.
Jag Robban Amanda och Nalle åkte dit i Fredags på eftermidagen och de va så skönt vi tog promenader på dagen och i går söndag kom carro förbi när robban skulle jobba, då blev de en promenad och lite tjejsnak sedan gjorde vi lite mat kyckling med bovete sallad  tills robban kom hem från jobbet.
Så gott blev de men de är ju så när man hittar på sjäv ,,,,,
Amanda har sovit bra hela helgen hoppas det håller i sig :S

Men de är något speciellt med att vara hos robbans föräldrar jag blir så lungn där
sover så bra förutom i natt då väckte robban mig då jg hade väckt han med att gråta i sömnen.
någon hade kidnappat Oliver de va så hämst kommer i håg drömmen så väl (marddrömmen)

Imorgon kommer carro hit då ska vi gå på stan och sedan ska vi äta lunch på nått ställe i stan eller så åker vi på birsta.
Nu ligger amanda och pratar för fullt här bredvid mig och Robban håller på att duschar ,,,,,

nä nu ska jag gosa med min tjej god natt
 älskar min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0