SÅ HÄNDE DET

de går fort nu nestan för fort, i går när vi va hos farmor och farfar så skratade amanda för första gången,
innan de hande vi varit i matfors med henke och koz och ätit på danes de va sååå gott,

i går somnade amanda i bra tid vid halv 9 typ
men kvällen före somnade hon vid halv 2 på natten

efter kl 4 på dagen får hon inte sova mer fören kl 8 på kvällen annars somnar hon aldrig

i natt kl 5 kom robban hem han hade blivi sjuk och spytt på jobbet de går ju vinten kräksjukan nu
jag hoppas på gud att han inte har fott de, jag har aldrig haft de men har hört att de inte alls är roligt

nu ligger amanda och brar i de små leksakerna på sitt baby jym de ha blivit hennes favorit leksak

nu ska jag ta hand om mig stora älskilge och göra lite mat
pasta tror jag de blir till lunch


ps. lägger upp nya kort i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0