prominad till mormor

i dag tog jag amanda och emelie min syster en promina till mammas jobb de va skönt emelie hade slutat jobbet i stan
och skulle till mamma så vi tog selskap , men gud va fort hon gick jag blev aldeles svetig hihihi
sedan bjöd mamma på mat de va så gott
oliwer va på eon arenan hella dagen då timrå hade öppet hus han fick träffa alla spelare och spela på isen med sina idoler
och natulitvis fick han aotografer,de va mysigt att varas med mamma och min lila syster en heldag
sedan kom min favorit barnvakt ann-caroline  hon hade gott i från stan till sallyhill till stan i gen och till nedre haga
för att komma till mormor ,,,,hon är så himmla snäll
kl halv 7 kom robban och hämta oss han hade varit hemma och sovit då han jobbar natt,
hendrik och kozz kom å vi såg på efterlyst och åt pizza ,sedan va de natten för mitt lila frö av kärlek ,,,,


ps. min blogg kommer inom snar framtid endra uttsende, ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0