nalle dålig

hej i helgen har vi haft de så smysigt så jag amanda nallee och robban åkte å sov i juniskär kom  hem i kväll

i dag medan amanda sov och myste med farmor gick jag och robban ut med nalle en sväng när vi kom tillbacka
från våran prominad skulle nallle ta mina vantar så han hoppade för att ta tag och i samma stund landade han fel
så nu haltar han och kan knapt gå på benet, robban är på jobbet nu och innan han åkte va han ut med han
och fick bära ner han i trappen han har så ont,,,,,,,,,,,,,,,,,,=( blir de inte bättre i morgon får vi åka till djursjukhuset

nu ligger  amanda och sover bredvid mig i soffan jag har helt upp ett glas colla snsrt är de sengen som kallar
robban kommer snart hem  från jobbet

i helgen va ju alla hjärtans dag och på villket sätt firade vi de då,, jo med en god midag hos min svärmor
hon hade gjort ett så gott kött med vitlök sitron och rosmarin blandannat i två olika marinader
Amanda hade köpt blommor till farmor och två finna ljus formade som hjärtan,
Och farmor hande köpt två finna pj till amanda en rossa och vitt med rossa och rödda flodhestar såååå sötttt
i dag skulle vi till min bror å hälsa på men då de här hende med nalle sjändes de inte roligt alls så vi
ska ta de i nästa helg,,,,,
nä nu ska jag se på beck hoppas ni har haft en bra och myssig helge
de har jag i alla fall
                                 puss puss   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0