when a man loves women

hej hej i dag har jag robban och amanda varit och handlat mat ,, månads handla de gör vi varege månad ,, men vi har inte haldlat inför nyår en de ska vi göra i morgon , bubbel och allt
i dag hade vi ingen barn vakt när vi va och handla så amanda fick följa med och de gick så bra hon sat så snält i vagnen , nu sover hon och robban är på jobbet ,, han jobbar sista natten för deta år ,, hihi skönt men jag tyckeeer såå synd om han då de kommer bli riktigt kalt i natt ,, men jag ska värma han när han kommer hem i morgon
just nu ser jag på min favorit och min älsklings film jag har den på vhs och dvd when a man loves women
det va den första fiml jag och robban sog tillsammans ,, hihihi i min lilla 1a på haga där jag bodde när vi träffades

mammas älskade unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0