i dag har man humt mycket

0-3cbc59b17c007c2619e505ebdd930b51.png

Kolla varifrån!

 

hej hej dagen började men ett besök på kryddan

amanda lyser upp varenda gång , hon lekte med alla barnen och målade med kritor

sedan tog vi en prominad i stan med pappa och nalle amanda somnade på en gång och sov i en timme medans jag och robban tog en fika på city kaffe jag bara älskar deras makor med senap henke kom förbi kos va och klipte sig det blev så finnt

sedan va det hem och gör jul godis så du har man gjort det me så himla gott blev det robban fick ta med sig en låda till jobbet , och det va upskatat hihihi

amanda har varit lite grining vet inte riktigt varaför hon är snorig och väldigt mammig

men jag hoåppas att det kommer tänder ,,,, för amanfa har enu bara två täner nere

nu ligger hon och sover hon va väldigt trött i dag ,, men hon är så snäll anars så inte gör det något att hon gnäler

och att hon är mammig näää inge då,,,

nu jobbar robban och jag ska inte vara vaken s länge i dag hade jag tängt men då det är desperet kl 21oo måste jag bara se de,,,,,ja har ju bara misat ett avsnit och de va när vi va på BB =P

det skens skönt att ha for så mycket gjort i dag det kanske kan vara lite stresigt i bland men de gör inget då jag tycker om lite stres i bland ,, kam på er så länge

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0