nu har vi gjort om i köket

746c89bae9fa0658d50deb85959def35.png

Kolla varifrån!

 

jag fick ett ryck när jag kom hem i från att ha varit på stan sedan 11oo

vi fick låna två par finna gardiner av min mamma ett par fick hänga i data rumet och de andra i köket jag passade på att säta robban i arbete medan jag diskade undan maten som förövrigt blev korv gryta mmuummsss

vist blev de finnt ! kack mamma för lånet av de finna gardinerna hoppas det gik bra på tandläkaren i dag

vad hr vi gjort mer i dag efter som vi har varit på stan sedan 11 oo

joo först så tog vi och möte min kära syster på stan när hon hade lunch vi gick å kollade tänkbra julklappar  sedan blev de donken och där satt (tjejena ugsmajli) å är så jag och syster sate oss å åt med dem amanda pasade ochså på att ära då hihi sedan skulle syster på jobbet i gen ,,(en time går för fort) jag amanda och tjejerna va kvar på stan sedan skulle de i väg och jag rinde robban för att se vad an gjorde ,, hn föreslog en fika på stan och efter som amanda hade somnat i vagnen ville jag inte bära up henne för alla trappor för att sedan se när vi har kommip upp att hon har vaknat av värmen ..... nä så jag och rban gick till barista ett dyrt men så bra fik och sate oss vid ett fönster bord så vi kunde holla kompå lillan som sov så söt i vagnen ,, vid 14 oo skulle jag och amanda gå upp ill mamma så vi satt på barista jag och robban och hade de gooott tills jag kollade på klockan ojjj jag måste någ gå nu ja amanda har inte vaknat jag tar en prominad och lyssnar på lasse W ååå va skönt det va ,, hade nestan alltid mp3n med mig förut när jag gick någon stans mina öron lysnade bara till musik typ,,, =P och de va bara lasse , takida ja innan de blev såååå inne de är grymt bra nu med så klart,,, amanda vaknade när vi kom fram till mammas jobb hon jälpte tanterna i köket (trodde hon)  alla tyckte hon va så sötttt ,, de är å till att börja praktersera i tid hihi mormor och amanda lekte i jympasalen en stund ,,, amanda är risoto på mormors jobb och satt själv i en vanlig stol ,, mammas stor tjej ,, sedan va vi på väg till stan mammsen skulle till tandläkaren ,,, stackare ,, efter att vi följde med ditt (lämna av mormor ) gick vi på ica och handla de lagerblad och krydpeppar väl hemma började jag med maten ,, robban älskar min korv gryta ,, men jag älskar min mammas korvgryta i kväll kommer ac åå va mysigt vi ska ha nä nu ska jag mysa ner mig med mina älsklingar innan min stora älskling ska jobba ,, nu blir det kaffe pepparkakor med ädelost på

jenny gumman jag såg att du hade ringt men jag hade teln i skötveskan och hörde den ej ringa ,, sorry
såg de när jag kom hem och skulle ta upp den för att  ladda puss på dig kanske kan ses i morgon

 


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan så här på kvällskvisten. det blev jättesnyggt med gardinerna. klockan är mycket så godnatt med er alla. vi ses å hörs.

2009-12-09 @ 23:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0